måndag 12 oktober 2009

I made it!

Jag tog mig igenom helgen. Och det gjorde också BagLady. Tror jag. Hon var iaf vid liv - och gott mod - då jag åkte hem igår kväll.

Jag hade som vanligt vilda diskussioner med mig framtida svärson. Han är en riktig liten skitstövel och får tom mig att tappa fattningen emellanåt. I lördags drev han med mig så BagLady kved av skratt och tårarna rann. När han kallade mig tant, så fräste jag att 'Passa dig du din lilla skit', hytte med näven och trodde jag satt med segern i hand. Då ler han stort, sätter händerna i sidorna och lägger huvudet på sned.
-Vaddå? Ska du hämta handväskan och slå mig med nu, eller??

Förgjordade onge, vad han ska få!
Jag ska bara... eh... ska bara.... komma på nåt!

På söndagmorgonen då BagLady och jag började ta oss ur sängen, så märkte vi att det bara var fem barn i huset. Två fattades!
Tur det var de två äldsta, så vi inte behövde få panik. Eller skulle vi ha fått det, kanske...? Vi hittade dem iaf i ena hundgården. Gosandes. Ja, med hunden, dårå!

3 kommentarer:

Malde sa...

Vilken härlig svärson in spe! Förstår stt du blir lite lätt galen emellanåt :-D

Himla tur att de gosade med hunden ;-)

Kina sa...

Hi hi med en sån svärson kommer du aldrig ha tråkigt;) Puh, tur det va hunden dom gosade! Önskar dig en bra dag, Kram!

Kim M sa...

Det är bra att du fräser ifrån!

Shit, vad jag babblar om;