lördag 17 oktober 2009

I alkoholens våld (Sextonde tillbakablicken)

Vi ordnade ju oss lite party, den där sista helgen i augusti, och hamnade - inte helt otippat - på dansgolvet till...
Eh.
Ufo med aliens..?

Närå.
Det var så mycket bättre än så.
Det var ju inga mindre än Scotts.

Vi hade hur kul som helst under kvällen och partade på som om det inte fanns någon morgondag. När allt var slut och allt var stängt, så skulle vi följa ena grannen hem. Och tänk nu på att vi befann oss mitt i de Småländska skogarna. Alltså bodde han inte i trappuppgången brevid, utan åt ett helt annat håll än det vi egentligen skulle åt. Men är man snälla och trevliga flickor så spelar ju inte det nån större roll. Han skulle bara hitta sin cykel först...



(Jag frånsäger mig helt och hållet allt ansvar över det här filmklippet. Bara så ni vet. För det kan ooomöjligt vara jag som pratar, för jag låter inte så där. Inte egentligen. Känner varken igen röst eller dialekt. Hon måtte ha drukit bra många Xider, denna där....)

3 kommentarer:

Malde sa...

:-D

Kvällens andra stora skratt! Fia gav mig det första.

Kramar!

Kim M sa...

HAHAHA.
Skärpning.
HAHAHA.

Iah sa...

Hahaha... Trodde du verkligen att man skulle se någonting annat än en ljusplutt mot kolsvart bakgrund?!?! ;) Du är bara för rolig du, "jag är van vid Storbritanien så jag går ju på vilken sida som helst..." Klockrent! =D

Shit, vad jag babblar om;