söndag 30 augusti 2009

Lite kort

Fre, lö, sö:
Hästar, hästar, hästar, ridning, grillning, kräftfiske, party med Scotts på scen (och vi hamnade på deras blogg...), dans, skratt, mera skratt, drinkar, dans igen, nattlig skogspromenad med endast pannlampa och gott humör som ledljus.

Endast sö: Hästar ridning, hästar, hästar. Åka hem. Bussen gick inte som sagt. Skulle missa tåget. Ingen kunde köra, alla var bakis, utan bil eller bortresta. Behövde boka om biljetterna. Dåligt batteri på mobilen. Kalas att passa. Nästa tåg fullbokat. Såg helt enkelt till att få åka med ändå. Fick sitta på resväskan, medan Prinsessan och SmåMyrorna sov på golvet. Kom i tid till kalaset. Hann tom duscha innan.

Nöjda, övertrötta SmåMyror sover redan och nu ska jag göra detsamma. I morgon ska jag utveckla en massa. Stay tuned!

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Wow, vilken helg. Om jag vore du skulle jag sova i en vecka. :)
Sov gott.

Malde sa...

Vilken helg! Räcker ett par veckor eller så :-)

Väntar med spänning på fortsättningen *nickar*

Sov så gott!

Stef sa...

Fullt ös på Myrfamiljen!!! Måste varit härligt att få vara med hästarna och pyssla om dem!!! Vila nu lite efter helgen!!!

kram

The Hanssons sa...

jisses...vilken helg...nu behöver ni hela veckan för att vila er.
kram

Myra sa...

Kerstin: Precis som en hlg ska vara! :)

Malde: Helt underbart. Jag längtar redan till nästa gång och planerar för fullt. Hihi

Stef: Som alltid! ;) Jag vilar alltid emellan helgerna, det är så jag orkar med dem. haha

Nika: ja, snudd på, men jag har ju SmåMyror att ta hand om och de vilar då fan inte! :P

Shit, vad jag babblar om;