tisdag 21 juli 2009

Första, första, första

Det är mycket första nu. Mest hela tiden, faktiskt.

Första inlägget på svensk mark och jag har raderat alla tidigare inlägg. Inte helt, men från denna bloggen. Tänkte som så att jag delar upp det. Alla inlägg från mina år som utlandssvensk hittar ni i högerspalten, och här kommer det från och med nu inte vara någon ständig längtan efter saltlakrits längre. Jag kan springa runt hörnet och köpa när jag vill.

Så välkomna. På svensk mark;
Myras Mysterier - The new chapter.

Ska bara fnula till en ny header också...

11 kommentarer:

Malde sa...

Välkommen hem!

Då undrar jag bara vad du gör sista lördagen i september? Jag har ett litet tips ifall du vill ha ;-)

Kramar till dig och SmåMyrorna!

Myrmonster sa...

Välkommna!! Kan vi kanske hitta på något med småmyrorna?? Hörs! Kram.

Cecilia/svengland sa...

Lycka till med et svenska livet Myran! Hoppas allt kommer att gå bra för er! Kram!

Kina sa...

Aha så ni har flyttat till Sverige. Fick ju aldrig klart för mig hur det låg till. Missade ju en del under min bloggsemester. Hur känns det? Saltlakrits ja, det laddade vi med nu när vi åkte hem och än så länge är det bara jag som äter det. Sonen är med förtjust i sura saker.

Kerstin sa...

Välkommen hem Myra och lycka till med allt det nya du står inför.
Sköt om dig.

MissyElliot sa...

Välkomna hem....
kramiz

Livet på Citronodlingen sa...

Bara en sån sak som att kunna köpa saltlakrits mer eller mindre 24 timmar om dygnet måste ju vara värt en hel del :o)

Hoppas att resan gick bra och att det känns som att det börjar bli lite ordning på saker och ting.

♥ Pernill@ sa...

Välkommen hem !!!!!
och välkommen att starta det nya kapitlet i Myrornas värld...

The Hanssons sa...

Ja du myra nu kan du äta saltlakrits så det sprutar ur öronen på dig. Det ska bli spännande att följa dig i sverige och extra spänd är jag på vad dina småmyror kommer att tycka om skolan.

kram kram

Märtagreta sa...

Suck! Då fattar jag varför mitt sms till "utlandstelefonen" inte väckte någon respons. Jag vet ju ingenting när jag inte är med dator! Kram på dig!

Blue sa...

välkommen hem Myra

Shit, vad jag babblar om;