måndag 27 juli 2009

Mot de djupaste skogarna

Nu har jag packat igen. Och jag lovar på heder och samvete att jag var klar redan innan jag gick kvällspromenaden med Prinsessan igår. Det enda som är kvar är att välja vilka skor vi ska ha på fötterna och vilka som ska ner i väskan.

Vi ska ner och spendera en vecka med goda vänner. Och hästarna! Det som förut varit en vardagsgrej är numera en otrolig lyx. Jag kommer krama halvt ihjäl dem om några timmar och SmåMyrorna har redan bestämt att det ska ridas tills vi storknar.

Så. Ni som har diverse åsikter om min joggingkarriär;
Ingen av er får det minsta rätt förrän vi vet att jag isf har joggat runt planlöst även under veckan som följer. Och själv har jag fasligt svårt att tro att så kommer att ske! :D

3 kommentarer:

Malde sa...

Ha det så härligt med hästar och SmåMyror! Kramar och klappa hästarna från mig också!

Självklart ska ni rida tills ni storknar!

Kramar!

Kim M sa...

Hoppas ni får en väldigt bra vecka!

Fia sa...

njuuuuuut säger storasyster...med viss auktoritet, sen tar vi uti med resten, ok?
Bamsekram,
Sis

Shit, vad jag babblar om;