måndag 12 oktober 2009

Efter helgens vilda bravader

Kan ni gissa vad för tjat som MyrMormor får stålsätta sig emot?



Den vita har de döpt till Mango och den gråa till Alice.
MyrMormor sätter sin nya skinnsoffa i första hand och vill inte ens tänka tanken på vad en lite tissunge kan göra med den.
SmåMyror kör teamwork och arbetar målmedvetet för att kunna få henne på andra tankar.
Själv lutar jag mig bekvämt tillbaka. Det är ju varken mina möbler eller min lägenhet. Och i hemlighet är jag hopplöst förälskad i lilla Alice.

4 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Å GE MIG MANGO!!!! Vilken söt stjärna!

Malde sa...

Båda två är ju så gudomligt söta! Attans att Maken är allergisk mot katter... :-(

Kram!

Synthloppan sa...

Håller med om att Alice är bara för söt =)

Fresia sa...

Jösses, skulle vilja ha båda!!

Men jag kan i mitt stilla sinne förstå mormor. Vår f.d. Fina skinnsoffa är nu blott o bart en Prickig skinnsoffa. Som får leva kvar ett tag tills "lillkatten" lugna ner sig lite.
Men ibland kan det vara värt en liten soffa. Det är ju trots allt bara materiellt:) Det man får istället är ju underbart..
Ha det så skönt i sommarstugan!

Shit, vad jag babblar om;