tisdag 13 oktober 2009

Nu drar jag från stan

Jag har packat klart! Nästan. Bara det där lilla sista kvar, men det får jag ta efter att jag duschat... MyrMormor är också färdigpackad. Och Prinsessan med.

Inom nån timma eller så så dundrar MyrPappa in genom dörren. Vid kvart i fyra så ska vi på utvecklingssamtal med LillMyra och vid fem så åker MyrMormor, jag och Prinsessan på äventyr.
SmåMyrorna ska rumstrera med MyrPappa ända tills på söndag, och under tiden så passar MyrMormor och jag på att bo... i.... sommarstuga! Det snöar visst ute... hmmm.

Vi har fått låna grannstugan där jag har hästarna och vi ska bara vaaaara. Ingen tv, ingen telefon och inget internet. Ni förstår ju så härligt.
Fast det är klart. Helt isolerade kommer vi ju inte att vara. Mobilen funkar ju och det finns ju internet på gården. Så ni slipper mig inte helt.
Satt igår och skrev inlägg för resten av veckan, så ni kommer bli bombarderade härifrån med jämna mellanrum iaf, och sen så har jag ju Facebook på mobilen. Kan ju int' gå helt upp i rök, int'!

Ha en trevlig vecka!

5 kommentarer:

Kim M sa...

Kick ass and enjoy!

Unknown sa...

Från stan? Trodde du bodde på landet...

Miss B sa...

Uppps, hur ska detta gå???
Hör av dig för tusan så vi vet att du lever.
För du flytt väl int till den riktiga myrstacken??

Malde sa...

Ha det så härligt!

Kramar!

Annika sa...

Ha det så skönt! Emellan ögondoktorer och skolstart och förändringar och allt sånt så behöver du nog ett "höstlov"!!!

Drick ett par glas rödvin, mycket te, tänd brasor (om det finns öppen spis), var ute och dra i skogen med hästarna och ladda batterierna inför vintern (som är lång och mörk och kall i Sverige har jag hört).

kram.

Shit, vad jag babblar om;