söndag 4 oktober 2009

My Sunday

Well. Söndagen går i något långsammare tempo än lördagen, om jag säger så. Med det inte sagt att jag 'mår som jag förtjänar', utan bara att det var ett galet roligt party i natt....

Åt grekisk buffé så jag trodde jag skulle spricka, men tror jag gjorde av med allt och lite till på dansgolvet sedan. Kvällens värdinna och jag var först upp, och... erm.... vi var visst sist av också. Men vad annat att vänta då livebandet visste precis vad som skulle spelas under kvällen!?

Har nu tryckt i mig halva MyrMormors kebabtallrik och väntar på att SmåMyrorna ska dundra in vilken minut som helst. Och om bara vädret tillåter så blir det lång skogstur resten av eftermiddagen. För håller jag inte igång så kommer jag nog somna i soffan...

2 kommentarer:

Malde sa...

Härligt!

Då dansade du visst för mig också ;-)

Suss gott!

Kim M sa...

Hoppas det var riktigt smarrig fetaost!

Shit, vad jag babblar om;