måndag 28 september 2009

Åttonde tillbakablicken

Jisses vad kort jag tog under de veckorna som jag inte hade igång macen. Jag kommer väl aldrig komma ifatt... tur det inte spelar så stor roll. :)

Så här ser det ut då delar av gänget försöker organisera picknick-filtar, kaffetermosar och äggmackor...
-Såhär. säger en.
-Såhär. säger en annan.
-Varför inte såhär. säger en tredje.
-Eller kanske såhär... säger en fjärde.
Vad MyrMormor tänker där hon står och studerar det slutliga resultatet, vet nog inte ens hon. Men koll på kaffetermosen, det kan jag lova att hon har!

Och väluppfostrade hundar hade vi med oss också.
-Jag tigger inte, för det vet jag att man inte får...

-Nä just det. Det får man verkligen inte.


Bilderna hör till detta inlägget.

2 kommentarer:

The Hanssons sa...

Det ser helt underbart ut vännen!!!och vovven tigger ju inte alls ....haha...

Malde sa...

Ni hade verkligen en härlig utflykt! Jag hade velat vara med!

Kram!

Shit, vad jag babblar om;