tisdag 1 september 2009

Pompetipom!

Joråsåattmenvisst. Jag bloggar numera från macen igen! Det trådlösa internet is up n running och jag sitter här i MyrMormors soffa med ett stort fånigt leende över hela ansiktet. Min älskade mac och jag, liksom.
En hel del uppbokat imorgon, men förbered er på att vi så snart som möjligt tar igen alla missade inlägg från den senaste tiden. Nu ska jag få iordning på LillMyras väska. Hon ska ha utedag med skolan imorgon och tom laga skollunchen i det gröna. Jag undrar om hon kan somna överhuvudtaget ikväll, så uppskruvad som hon är. Ligger i säng gör hon iaf, mer än så kan jag inte göra.... :)

2 kommentarer:

Malde sa...

Anar jag en massa glädje? :-D

LillMyra kommer att ha riktigt kul imorgon, det är jag säker på. Hoppas att hon har somnat nu när jag skriver detta ;-)

Kim M sa...

Woohoo!
Welcome back, maccie girl.

Shit, vad jag babblar om;