söndag 27 september 2009

Snabbrapport

Hästat runt som en tok i helgen och haft det allmänt trevligt hemma hos bästaste väninnan och hennes familj.
SmåMyror och MyrKompisar har ridit, klättrat i träd, plockat äpplen, lekt Narnia och Sagan om ringen, ridit lite till, plockat mer äpplen och... håll i er.... tältat! Galna ongar, säger jag bara. Men har grillerna väl satt sig i luvan på dessa små, så är det få saker som kan få dem att ändra sig. Lite kyliga höstnätter är inte en sån sak. Inte MyrMamma heller.
Vi kloka vuxna sov inomhus iaf. Varmt och skönt.

Nu ska jag duscha av mig hästlukten. Inte för att jag vill, utan mer för att få tyst på MyrMormor.




Det finns ett skyddat inlägg.
(Och sluta försök ta er in om ni inget lösen har. Jag ser vad ni håller på med!)

3 kommentarer:

Malde sa...

Förstår att du inte vill duscha av dig den godaste doften i världen :-)

Kim M sa...

TÄLTAT! WTF!?

Myra sa...

Malde: nä, det är klart man inte vill! :)

Kim: Jorå. That's my SmåMyror det. Mer än lovligt galna. ;)

Shit, vad jag babblar om;