torsdag 3 september 2009

Have you ever dealt with a bored MellanMyra?

Hade ju en hel del inplanerat igår, men var tvungen att avboka allt jag kunde då MellanMyra hastigt och lustigt bestämde sig för att hosta och ha feber och hålla sig hemma från skolan. Ett möte kunde jag dock inte ändra på och lämnade således MellanMyra ensam hemma en sväng.
Då jag kom hem efter en och en halv timma så möttes jag av en relativt pigg dotter i hallen.
-I just tried to ring Nan. Twice on her mobile and once to work, but she didn't answer.
-Inte? Vad ville du då? undrade jag.
-I was wondering if she had a spare key.
-Spare key? Why?
-Yeah. I didn't wanna leave the door unlocked.
-Well, where were you gonna go, dear!? You're home from school with a fever.
-That's it, you see. I'm boiling and need some fresh air. I was thinking I could go for a ride on my bike.
-Eh... No!
-But I was bored. And I took a cookie. Then I was bored again and I took another one. Then I was bored again, and took a cookie. And then I was sooo bored I took two. That's five all together, and now it's just five left. I'm saving 'til later.
-How very nice of you.
-Yeah, I know. But then I was even more bored and I took an apple.
-Oh, but that's good for a change, isn't it!
-Well, yeah. Look what I did.
It's you, Mum!
With different hairstyles!

1 kommentar:

Malde sa...

Det är ju bra att MellanMyra sysselsätter sig själv, eller hur?

Tjusigt konstverk MellanMyra gjorde av äpplet! Väldigt likt originalet ;-)

Shit, vad jag babblar om;