torsdag 10 september 2009

Tro inte på allt du hör. Bara det du ser.

SmåMyrorna är lite besvikna över att badsäsongen är över. De håller för närvarande på att tjata hål i huvudet på mig om att åka till badhuset.
MellanMyra är dessutom grön av avund då LillMyra hade sin första simlektion med skolan igår. Det är såklart inte rättvist på en fläck.

Själv sitter jag och vrålsnorar och har huvudvärk, vilket gör att jag inte är ett dugg intresserad av att tillbringa flera timmar på ett badhus. Och orka höra deras tjatter, liksom.

Fast.

Så kom jag på.


Vi ska inte åka och bada. Vi ska åka och dansa Streetdance och träna judo. Passar perfekt, då jag kan slå mig ner vid sidan av och läsa de där böckerna jag inte kan lägga ifrån mig och fortsätta kurera mitt arma huvud och förgjordade näsa.

6 kommentarer:

Malde sa...

Absolut! Du ska bli frisk! Nu!

Krya-på-dig-kramar i massor!

knallpulvret sa...

Jamen det var ju det jag sa!!! ;)

Sabina sa...

Frick, stackars.
Krya på dig.
Kraaaaaaaaaaaaaaam

Tänkte bara sa...

Låter onekligen bättre än en skrikig och svettig simhall.

Unknown sa...

jag har fattat att småungar gillar att bada ja. Har inga småttingar själv men har börjat bada. kl 10 på söndag morgon, då släpps de små in. Innan har badet varit reserverat för 16+.

och oj vad de väller in. Varje pappa jag ser i omklädningsrummet har MINST 2 ungar att hålla reda på. Anar att det ser likadant ut på andra sidan väggen hos damerna. Jag har inte stannat och kollat.

krya på dig!

Kim M sa...

Jag kan tänka mig att DU är en riktig judokvinna!

Shit, vad jag babblar om;