lördag 12 september 2009

Bästa meducinen??

Jorå, lite bättre är jag allt. Mer än ledsyn och inte så ljuskänslig längre. Jag ska ge mig tid en dag att förklara för er vad det är jag dras med för 'ögonskit', men inte nu.

Nu sitter jag en 20 minuter ifrån Värtahamnen och väntar otåligt på att få gå ombord på lilla Galaxy. Får se om lite partande hjälper bättre än ögondroppar...

Och ni kan aldrig gissa mitt partysällskap! Inte en chans.

Men ok då, jag skvallrar; det är ju den gamla omskolade nannyn! Vilket betyder att den här resan kan sluta hur som helst. :D

Kommer dundra in hos MyrMormor på måndag morgon vid en halv fyra ungefär. Pigg som en mört och redo för SmåMyrornas framfart innan skolan börjar. Hur många tror jag kommer behöva sova middag sen!?

8 kommentarer:

Sabina sa...

Men ÄR du i El Stockholmia??
MEN så roligt...
När ska jag få äran att träffa Myra i egen hög person;)
Nästa gång du kommer till Stockholm kanske du å jag å Malde ska ta en trippel dejt.
Kraaaaaaaaaaaaaaaam

Malde sa...

Japp! Jag är definitivt med på trippeldejt, eller med ännu fler om det funkar! Lovar att försöka dra med mig Asfaltmamman. Du vet väl att jag gärna träffar dig igen, och jag tror att jag kan tala för Asfaltmamman också.

:-)

Klart du behöver sova middag sen!

Sov så gott på måndag ;-)

Kim M sa...

Ooh. Damen är ute och festar minsann. Bra där!

MissyElliot sa...

Härligt med lite partande. Hoppas att du ser vart du ska och kanske vad du dricker?
*mohahaha*
kramiz i massor

Anonym sa...

Hej!
Oj det känns som att det var längesedan som jag hälsade på här. Du har en sådan fin sida.
Men det känns som jag tappade många när aftonbladet ändrade så mycket. Innan så hade man ju samlat de som hade kontakt med på ett ställe, men allt försvann ju.
Men jag vill önska dig en bra fortsättning på söndagen!
Kram från livsnjutare!

Anonym sa...

Jag hoppas att du hade skitkul på patrytrippen. Att du behöver sova middag, ett antal Alvedon och Coca Cola är bara naturligt efter en sådan resa.
Kram
Bibbi

Unknown sa...

Suddig syn vid starten av kvällen kan nog bara ge än suddigare syn vid slutet. Vad kan det innebära för en singel tjej utan barnen vid sin sida...
mmh
egen koj?

Myra sa...

Sabina: Men jaaaa, det är jag ju. Fast bara i väntan på bussar, båtar och annat.
Och det är klart vi måste se till att träffas nån gång. Inom relativt snar framtid! *nicka*

Malde: Asfaltis är en given inbjudan, men vi borde inte ha så svårt att få med lite fler va!?

Kim M: Det bidde en fasligt bra fest! :D

Missy Elliot: Hon med hökögon, har du inte hört talas om henne!? Haha.

Joråsåatte.

*harkel*

Livsnjutare: Längesedan var det! Det är hopplöst när man inte har länkarna där man vill ha dem. ;)

Bibbisblogg: Just nu känns det som att jag skulle behöva sova vecka pch inte bara middag. ZZzzZZzz. Haha

TomasR: Hahaha. Nähää'ru. Astrid, Jenny och jag delade hytt och vi hade en 'shag-fri' hytt. Sådetså. Och förresten så hade jag bara ögon för dem. Kanske för att jag visste att det var just dem som kunde leda mig till rätt hytt..... :P

Shit, vad jag babblar om;