måndag 31 augusti 2009

Control - Alt - Delete

Det händer så mycket nu och jag har så mycket att blogga om så jag vet knappt var jag ska ta vägen. Det kliar rejält i fingrarna.

Men.

Jag är sur också. Lite lagom irriterat sur.

För jag har tagit maaaassor med bilder. Tar bilder nästan varje dag och har blogginläggen mer eller mindre färdiga i huvudet. Så kommer jag hem, och lägger in bilderna i albumen på datorn. Så långt är allt ok. Det är sen tjurar jag ihop.
Bilderna hamnar såklart på Macen och den får ju inte vara med och dela på nätet än. Jag måste alltså byta sedan och blogga från MyrMormors pc, vilken är alldeles för seg och tråkig för att kunna proppas full av bilder. Jag inser motvilligt att jag måste skriva inläggen utan bilder, och då försvinner både ork, fantasi och skrivklåda. Jag tjurar ihop, helt enkelt.

Men J är ledig i veckan och har lovat att hjälpa mig få ordning på allt det trådlösa. Så det vore väl attan om jag inte skulle kunna bombardera er med bilder och inlägg snart.

Tills dess tjurar jag vidare. Av ren princip.

4 kommentarer:

Iah sa...

Haha, ja principer är väl till för att hållas på... Eller?!?! ;)
Ska bli spännande med bilder! =)

Stef sa...

Oh ja det ska bli jätteroligt att se bilder! Tjura på du nu så kan du vara glad sen ;)

kram

Malde sa...

Hoppas att det fixar sig med trådlöst och allt annat så du får utlopp för skrivklåda och bildbevis! Jag väntar med spänning!

:-)

Kim M sa...

Nu slutar du sura!
Det passar dig helt enkelt inte.
Snart fixar sig allt och bloggen svämmar över av fräsiga bilder.

Shit, vad jag babblar om;