fredag 21 augusti 2009

Tur eller tur?

Jaa, det vet jag inte än, men en liten gnista hopp har tänts.

-Du vet bortanför sista husen där. sa jag till MyrMormor och pekade.
-Jodå. på ett ungefär. svarade hon.
-Där skulle jag vilja ha hästarna. Jag ska fasen gå dit och kolla läget.
-Jaha du. Bara sådär?
-Jaa, bara sådär. Det ligger bra och jag har fått för mig att det är där jag vill ha dem. De har inga djur på gården, det är en alldeles lagom stor hage brevid ladan och allt står tomt och outnyttjat. Jag ska ta mod till mig och fråga.

Så for jag runt lite på nätet för att kolla upp vad stället kunde tänkas heta och om man kunde lista ut något telefonnummer eller så. Och vad hittar jag då, tror ni!?

Jo, gården efter den jag har spanat in.
Där.
Där dräller det av Islandshästar!

Myra is on a mission!

10 kommentarer:

Myrmonster sa...

Lycka till!!! Kram!

Kina sa...

Härligt! Lycka till!

Anonym sa...

Hej i stugan!
Det var ett bra tag sedan som jag tittade in här, tror jag.
Jag vill verkligen önska er ett lycka till, där ni nu befinner er.
Det kommer säkert att gå jättebra.
Önskar er också en skön helg!
Kram från livsnjutare!

Malde sa...

Malde ropar: LYCKA TILL! Hoppas det hörs ända till dig :-D

Kramar!

Miss B sa...

Jag håller tummen vännen!!!
B

Synthloppan sa...

Åh, hoppas det fixar sig. Lycka till.
Kram

Kim M sa...

Weee. Spännande. Lycka till.

Sabina sa...

Bra jobbat tjejen, man ska vara lite framåt å fråga, man får ju inget serverat=)
Lycka till<3
Kraaaaaaaaaaam

MissyElliot sa...

Åååh, hoppas att det löser sig. det vore toppen...

ps Kommer det någon Myra idag och hämtar cykel? ds

*ler*

kramiz

Anonym sa...

Det kostar ju inget att fråga! Go fort it! Det lät ju skitbra!! /Lotta

Shit, vad jag babblar om;