torsdag 27 augusti 2009

She made my day. Week. And month.

Telefonen ringde och det var underbara E som sa att jag hade fem minuter på mig att infinna mig ute på gården. Jag kastade genast över ansvaret av SmåMyror och Prinsessa på MyrMormor och sedan rusade jag ut och hoppade in i bilen där E redan satt och väntade.
Sötaste P - min tidigare bonus-lillasyster - är hemma och hälsar på mamsen och hon hade mä-hä-hängder med kläder, skor och väskor med sig som hon skulle rensa ur, och ni kan ju förstå hur roligt jag hade då vi har mer eller mindre exakt samma storlek på allt. I went a bit bonkers, to put it mildly.
Både sniken, gniden och girig kände jag mig allt, men efter lite bestämd övertalning från både E och P så var jag inte ett dugg motsträvig till att tacka och ta emot. Hon har klädsmak, den tjejen! Och jag har lyckligt fördubblat min garderob.

Tusen miljoners tack, Pillan. You're priceless! Och om inget ändras, så slår vi klackarna i taket nästa vecka, eller hur! :)

2 kommentarer:

Malde sa...

Underbart med sådana vänner! Generöst som bara den!

Jag skulle kunna dela med mig lite, men vi har definitivt inte samma storlek... Du är något smalare... Ähum!

:-)

segsliten sa...

Suveränt! Du har ingen liknande kompis i min storlek?
Kram ☺

Shit, vad jag babblar om;