torsdag 6 augusti 2009

Myras morgonhumor

Jag såg på långt håll hur han spanade in än Prinsessan än mig. 'Here we go again' tänkte jag för mig själv. Och mycket riktigt.

Gammal man: Vi har varit grannar!
Myra: Jasså. När kan det ha varit.
Gammal man: Jodå, för inte så länge sedan. Därborta.
Myra: Det kan jag inte påminna mig om.
Gammal man: Du har en släkting som är polis.
Myra: Nää. Däremot drogmissbrukare.
Gammal man: Hoppsan då. Men snyggt par är ni iaf. sa han med en nick mot Prinsessan, innan han knatade vidare så fort käppen tillät honom.


Det finns ett skyddat inlägg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, nåt skulle han ju säga när han nu tyckte att ni var ett så vacker par!!

Ha en bra dag! /Kram Lotta

Livet på Citronodlingen sa...

Att gå ut och gå med vovven verkar göra underverk för det sociala livet ;o)

Malde sa...

:-D

Han ville väl ha ett samtal med en snygg brutta med vacker hund *nickar*

Shit, vad jag babblar om;