lördag 22 augusti 2009

Lördagstripp

Idag tog MyrMorbror, jag och LillMyra bilen och letade oss iväg till Värnamo och vidare ända hem till sötaste Missy Elliot. Där bjöds det på glass och kaffe. Och saft till mig och barnen. Jag undrar just om/när jag kommer bli stor...?
Innan vi åkte hem igen så packade vi in LillMyras nya cykel i bilen. Lyckan är stor, då de numera slipper slåss om MellanMyras cykel, och TACK Missy, för all din hjälp!

Nu går bussen om 40 minuter och grillkväll hos bekanta stundar. Please pray for sunshine!

6 kommentarer:

Stef sa...

Ja men du är på språng som alltid! Vid den tiden låg jag fortfarande och sussade sött!

kram

Kerstin sa...

Jag håller tummarna för fint väder och jag kan berätta att man behöver inte dricka kaffe. Det gör inte jag och det funkar alldeles utmärkt. ;)
Må så gott.

Malde sa...

Grattis LillMyra till en ny cykel!

Hoppas att det blir en härlig grillkväll i solsken!

Kim M sa...

Hoppas ni fick sol. Och en underbar grillkväll.

MissyElliot sa...

Tack själva för sällskapet... Bara kul att hjälpa till och det är väl enda gången jag får köpa en flickcykel!
*ler*

kramiz i massor

Stef sa...

Oh så nu har Lillmyra också fått en cykel, så bra, då kan dom cykla tillsammans!!!!

kram kram

Shit, vad jag babblar om;