fredag 28 augusti 2009

Jag ska andas extra lugnt i helgen

Saknar mina hästar och dagliga ridturer så jag tror jag blir tokig. Det går ju inte leva helt normalt utan dem. Hur mycket annat jag än har som tar min tid så känner jag mig bara halv.

Saknar J's och mina långturer. Saknar J. Saknar hästarna. Saknar naturen. Saknar upplevelserna. Saaaknar.

Men om tre timmar. Då sitter SmåMyrorna, jag och Prinsessan på tåget. På väg mot hästarna. Och snart kommer jag må så himlans mycket bättre igen.

Måste bara packa också. Har ju inte ens börjat än...

6 kommentarer:

Kerstin sa...

Önskar dig en riktigt härlig helg. :)
Må så gott.

Malde sa...

Förstår att du saknar hästarna, ridturerna och allt annat som hör till.

Så nu hoppas jag att du har packat färdigt och är på väg med SmåMyrorna till Herr Fux och Fru Silversvart!

Må så gott!

Fast den hälsningen behövs väl knappt nu när ni är på väg :-)

MissyElliot sa...

Åh, då antar jag att du redan hunnit med både en och två ridturer nu....
NJUUUUT!
:-)
kramiz

Kina sa...

Härligt! Ha det underbart och njut nu! Kram!

Stef sa...

Förstår att du saknar dina fyrbenta vänner! Men nu får du se dom snart och då blir det bättre ska du se!

kram

lurigopalia sa...

Jag har också försökt leva utan hästar ett tag,det går inte..Det är bara att jobba för att du kan bo med dem igen..Så är det,livet är kort och man ska må bra..kram

Shit, vad jag babblar om;